A- A A+

سامانه 122

  • چاپ
  • ایمیل

سامانه 122 شركت آب و فاضلاب خراسان شمالي
اين سامانه با 4 نفر نيرو و 4 خط تلفن ثابت 122 در تمام ساعت شبانه روز جوابگوي مشتركين در رابطه با شكستگي لوله هاي اصلي ، كنتور ، كم آبي و بي آبي ، خرابي شير فلكه ، كيفيت آب مي باشد. مشتركين سؤالات ديگر نيز در زمينه هاي مختلف دارند مانند : قبوض آب ، اعلام شماره كنتور ، جابجايي ، بالا آوردن كنتور ، هزينه نصب انشعاب آب و فاضلاب كه اين موارد به امور مشتركين ارجاع داده مي شود و يا اتفاق هاي مربوط به فاضلاب را به اتفاقات فاضلاب ارجاع مي دهيم و تماس هايي كه مرتبط با اتفاقات آب هستند را در همان لحظه از طريق نرم افزار ثبت تماس مشتركين براي شهرهاي مربوط كه هر كدام كارتابل اتفاق جداگانه دارد و به صورت آنلاين فرستاده مي شود و اكيپ هايي كه در شهرهاي استان مستقر هستند پس از دريافت آدرس به محل اعزام شده و موضوع را بررسي و رفع نموده كه براي هر اتفاق در اين سامانه ساعت شروع كار و پايان كار كه توسط نيروهاي اتفاقاتي اعلام مي شود ثبت خواهد شد. پس از رفع اتفاق در روز بعد با مشتركين براي نظرسنجي تماس گرفته مي شود كه آيا از برخورد نيروها ، امكانات رفع اتفاق ، مدت زمان رسيدن اكيپ راضي هستند يا خير . اين نظرسنجي نيز براي تمام شهرهاي استان انجام مي شود.

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0000000
امروز
دیروز
5189 بازدید
2888 بازدید

1.36%
13.40%
2.42%
0.06%
0.15%
82.61%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):34
34 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : دوشنبه 20-02-1400, 13:07