A- A A+

کارشناس حقوق و دستمزد

  • چاپ
  • ایمیل

عنوان پست : کارشناس حقوق و دستمزد
وظایف و مسئولیتها :

• دریافت گزارشات ماهانه کارکرد پرسنل از امور اداری ، بررسی لیست دریافتی و انتقال آن به سیستم کامپیوتری
• تهیه و تنظیم لیست پرداخت حقوق و دستمزد ماهانه
• بررسی و محاسبه موارد مربوط به حقوق و دستمزد و مزایای کارکنان شامل تهیه لیستهای حقوق و دستمزد و حق ماموریت ، بن ، بیمه ، دارائی و ....
• صدور فیشهای حقوقی پرسنل و تحویل به آنها جهت دریافت حقوق و مزایا
• کد گذاری روی اسناد هزینه ، انجام محاسبات جهت تهیه گزارشهای آماری و حسابداری
• تهیه سند کسورات قانونی و پیگیری پرداخت کسور
• صدور اسناد مربوطه و تهیه گزارشات ماهانه حقوقی به بیمه تامین اجتماعی بانک ، دارائی و ... و تنظیم مدارک پرداختهای پرسنلی
• محاسبه مابه التفاوت حقوق پرسنل ، ذخیره سنوات و تسویه حسابهای قانونی
• انجام سایر وظایف محوله

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

1274135
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
1426 بازدید
2621 بازدید
16628 بازدید
16628 بازدید
64390 بازدید
75357 بازدید
1274135 بازدید

پیش بینی امروز
2136

1.28%
11.02%
2.27%
0.07%
0.21%
85.15%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):13
13 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : سه شنبه 29-11-1398, 16:40