A- A A+

متصدی امور دفتری و کاربر رایانه

  • چاپ
  • ایمیل

عنوان پست : متصدی امور دفتری و کاربر رایانه
وظایف و مسئولیتها :
- دريافت و ثبت مكاتبات در دفتر رايانه
- تفكيك و توزيع مكاتبات حسب مورد
- پاسخگويي به مراجعين نسبت به اقدامات انجام شده و پيگيري براي تسريع در اقدامات مربوطه
- تايپ نامه ها ، صورتجلسات و گزارشات و كنترل آنها و ارائه جهت امضاء مدير عامل
- كنترل ضمائم نامه ها و مكاتبات
- اقدام در جهت تكثير بخشنامه ها و سوابق و ابلاغ مصوبات به واحدها
- تهيه درخواست لوازم و ملزومات اداري براي واحد و توزيع بين كاركنان
- تشكيل فايل و پرونده هاي مختلف بايگاني براساس نيازهاي واحد و بايگاني مدارك و سوابق در پروند هاي ذيربط
- تنظيم دفتر راهنماي بايگاني و مراقبت در حفظ و نگهداري بايگاني
- تحويل و ارائه نامه ها و اسناد به مسئولين ذيصلاح و پيگيري جواب نامه ها
- همكاري در امحاء اوراق و اسناد زائد

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0000000
امروز
دیروز
991 بازدید
4891 بازدید

1.30%
13.37%
2.39%
0.06%
0.16%
82.73%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):14
14 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : شنبه 16-12-1399, 14:14