شرح وظایف کارشناس مالی
• تایید و تجزیه و تحلیلی حسابها و تطبیق و انتقال آنها و کنترل و رسیدگی بصورت موجودی اموال.
• رسیدگی به پرداختها و علی الحسابها و سایر اسناد تنظیمی با رعایت مقررات و امضاء آنها.
• بررسی اسناد از نظر کسور و هزینه ها و رسیدگی به عملیات مربوط به تهیه انواع اسناد حسابداری و ترازنامه
• تهیه و تنظیم حساب ماهانه، تائید لیست حقوقی، چک و صورتحسابهای مالی و امضاء آنها
• تهیه بودجه سالانه و کنترل هزینه های پرسنلی و غیر پرسنلی
• تائید کلیه اقلام وارده در دفتر حسابداری
• راهنمایی و کنترل کار حسابداران و تقسیم کار بین آنها و بررسی صورتحسابهای تنظیم شده.
• تهیه گزارشات لازم جهت مافوق