A- A A+
  • اخبــار
  • اطلاعیــه
  • امریه سربازی
  • اعتبارات عمرانی

با سلام و احترام 

به استحضار می رساند متقاضیان امریه سربازی دارای برگ اعزام با تاریخ 99/12/01 می توانند تا تاریخ 99/09/30 به سامانه امریه سربازی وزارت نیرو به آدرس amriyeh.moe.gov.ir مراجعه و در سامانه مذکور ثبت نام نمایید.

اعتبارات عمرانی سال 1399 شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

اعتبارات بودجه سال 1399 

تاریخ بروزرسانی : 1399/12/12

پیام مدیرعامل

دفتر نظارت بردرآمد و وصول مطالبات

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       تجزیه و تحلیل درآمدها، وصول مطالبات به صورت دوره ای و کنترل دقیق موارد عدم وصول مطالبات وگزارش و  ارائه راهکار مناسب

-       بررسی علل عدم پرداخت ها و پیگیری در خصوص مطالبات معوق مشترکین سخت وصول و مشترکین خاص

-       بررسی و اظهارنظر در مورد مشترکین خاص و نظارت و پیگیر ی در اخذ مطالبات از مصرف کنندگان عمده

-       پیگیری و ارائه راهکار استفاده از ظرفیت های قانونی( ماده 11، تبصره 3، فاینانس و .... )

-       نظارت بر اجرای صحیح دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره در ارتباط با خدمات مشترکین، وصول مطالبات و بروز نگه داشتن مطالبات مشترکین

-       نظارت بر تمرکز و بروز نگه داشتن اطلاعات مالی و اقتصادی شرکت از طریق سیستم های متحدالشکل

-       نظارت بر انجام تهاتر حساب های فیمابین با شرکتهای هم ارز و شهرداری ها

-       هدایت و نظارت بر کمیته های برگشت از فروش مشترکین و وصول مطالبات

-       نظارت بر نحوه محاسبه حق انشعابات آب و فاضلاب و بررسی میزان وصول درآمد آب بهاء و کنترل قبوض، آب بهاء

-       نظارت  و همکاری در تنظیم صورت های مالی و بیلان کلی درآمد

-       نظارت و کنترل بر اصلاح صورت حسابهای صادره و برگشت از فروش

-       دریافت و تحلیل گزارشات لازم در زمینه وصول درآمد، آب بهاء، حق انشعابات آب و فاضلاب و برگشت از فروش

-       همکاری در ورود اطلاعات و تهیه قبوض و صدور صورتحساب و اصلاح اشتباهات پیش آمده و برگشت از فروش (با دفاتر پیشخوان)

-        کنترل میزان وصولی در مناطق و شهرهای تابعه با توجه به دوره قرائت کنتور و تهیه لیست بدهکاران و مانده مطالبات آب بهاء و حق اشتراک و ارائه تنظم برگ اخطاریه جهت مشترکین بدهکار

-        ارائه گزارشات تحلیلی درآمد و روند وصول مطالبات و مقایسه با دوره قبلی و علل کاهش یا افزایش وصولی ها

-       ارائه راهکار عملیاتی(به غیر از افزایش تعرفه) در راستای کشف درآمدهای پنهان و تقویت درآمد

 

دفتر خدمات مشترکین

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       مطالعه در زمینه توسعه خدمات مشترکین و افزایش درآمد از طریق ارتقاء بهره وری

-       آگاهی از فرآیندهای اقتصادی نرخ رشد، استانداردهای بازار و تکنولوژی متناسب با سیستم مشترکین و مشترکین خاص

-       تدوین اهداف قابل حصول در راستای تحقق برنامه های شرکت در زمینه انجام بهینه فعالیت ها و افزایش درآمد

-       برنامه ریزی به منظور انجام صحیح خدمات رسانی به مشترکین بر اساس ساز وکارهای تعیین شده

-       بروزآوری سیستم های مورد عمل در پاسخگویی به مشترکین

-       برنامه ریزی ارائه خدمات الکترونیکی جهت استفاده از تکنولوژی فناوری های جدید در سیستم مشترکین و درآمد از طریق شناسایی و نیازسنجی روش های مناسب ارائه خدمات غیر حضوری، تعیین و شناسایی نرم افزارهای مورد نیاز، نظارت بر مکانیزه نمودن فرآیندهای مشترکین و تقاضای بروزآوری نرم افزارهای موجود با همکاری واحد تخصصی

-       تقاضای بروزآوری نرم افزارهای موجود با همکاری واحد تخصصی و استفاده از تکنولوژی فناوری های جدید در سیستم مشترکین

-       همکاری در ارتقاء سیستم نرم افزاری مورد عملو راهبری سیستم های نرم افزاری مشترکین و رابط IT با دفتر فناوری اطلاعات

-       مطالعه و بررسی شیوه های نوین قرائت و پیاده سازی آنها.

-       بررسی درخواست متقاضیان واگذاری انشعاب آب و فاضلاب با همکاری دفاتر پیشخوان و پاسخگویی به مراجعین در چارچوب قوانین و مقررات

-       رسیدگی به تقاضای مشترکین و مراجعان و کنترل نوع درخواست مربوط به خطوط شبکه های فرعی و لزوم استقرار مخازن ذخیره و فشار در ساختمان های مرتفع

-       آگاهی از شرایط مشترکین، تنوع انشعابات و مقررات مربوط به نصب انشعابات

-       نظارت بر واگذاری، فروش، ارزیابی و ممیزی انشعابات آب و فاضلاب منطبق با دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی

-       بررسی و بازنگری نحوه ارائه خدمات و فعالیت های مربوط به خدمات پس از واگذاری انشعاب آب و فاضلاب

-       نظارت در خصوص سنجش رضایت مشترکین از خدمات ارائه شده

-       شناسایی انشعابات غیر مجاز و پیگیری مراحل قانونی تا تعیین تکلیف

-       تهیه گزارشهای تحلیلی از مدیریت سیستم جامع مشترکین، شناسایی مغایرتهای موجود و ارائه راهکار پیشنهادی

 

دفتر پیاده سازی و اجرای تعرفه

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       همکاری در به روز آوری سیستم نرم افزاری مورد عمل

-       آگاهی دقیق از مبانی تعرفه های مورد عمل

-       دریافت تعرفه ابلاغی و هماهنگی با پیمانکار مربوطه جهت اصلاح نرم افزار بر اساس تعرفه ابلاغی

-       راهنمایی مجریان تعرفه ها به منظور حسن اجرای تعرفه ها

-       پایش دوره ای  اطلاعات بارگذاری شده در سیستم و ارائه تجزیه تحلیل های موردنظر و شناسایی نقاط ضعف و قوت درآمدی

-       نظارت بر چاپ به موقع قبوض و ارائه به واحد مربوطه جهت توزیع

-       نظارت بر اصلاح اشتباهات پیش آمده حسب مورد بر اساس شکایت مشترکین

-       پیشنهاد روش های نوین فناوری اطلاعات و بکارگیری آن  در امور مرتبط با مشترکین

-       بررسی و ارائه راهکار به منظورکشف درآمدهای پنهان با کمک ظرفیت های قانونی (به غیر از تعرفه و موارد ابلاغی بالادستی)

-       ارتقاء و توسعه سیستم مشترکین، پرتال، سامانه های تلفنی و سایر اپلیکیشن های مرتبط با امور مشترکین و قرائت و رفع نیازهای شرکت

-       انجام مطالعات به منظور بهبود تعرفه های مرتبط با خدمات فروش و پس از فروش

-       پیگیری در راستای افزایش دامنه اجرایی تبصره ها و ماده 7 و تعامل سازنده با شورای شهر

 

پنل اعضای سایت

آمار بازدید

امروز
دیروز
9042 بازدید
5170 بازدید

زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):32
32 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : دوشنبه 03-03-1400, 08:29