A- A A+
  • اخبــار
  • اطلاعیــه
  • امریه سربازی

با سلام و احترام 

به استحضار می رساند متقاضیان امریه سربازی دارای برگ اعزام با تاریخ 99/08/01 می توانند تا تاریخ 99/05/30 به سامانه امریه سربازی وزارت نیرو به آدرس amriyeh.moe.gov.ir مراجعه و در سامانه مذکور ثبت نام نمایید.

پويش-ا-ب-ايران

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       تهیه، تدوین و اجرای طرح‌های نظرسنجی و مخاطب‌پژوهی در فواصل زمانی برنامه‌ریزی شده و همچنین همکاری با افراد، سازمان‌ها و گروه‌های پژوهشی خارج از شرکت‌

-       برنامه‌ریزی لازم برای اطلاع‌رسانی از  سیاست‌ها،  فعالیت‌ها و پیشرفت‌های سازمان از طریق رسانه‌های جمعی به جامعه

-       هماهنگی و برگزاری مصاحبه‌های اختصاصی و کنفرانس‌های خبری با رسانه‌های مختلف

-       مدیریت شبکه‌های اجتماعی، پایش اخبار و گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی که مرتبط با صنعت است باهدف شناخت افکار عمومی و داشتن قدرت پیش‌بینی و برنامه‌ریزی

-       تولید و نشر محتوا، تولید اینفوگرافی و موشن‌گرافی، گیف، پادکست‌ها و بسته‌های اطلاع‌رسانی در حوزه شبکه‌های اجتماعی

-       تنظیم برنامه و انجام هماهنگی‌های لازم برای بازدید اقشار مختلف از تاسیسات و پروژه‌ها

-       اجرای پویش (کمپین) اجتماعی با هدف فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف بهینه آب و جلب حمایت‌های اجتماعی و مردمی

-       تهیه و تنظیم فعالیت‌های انتشاراتی، چاپ کتاب، نشریات خبری، بروشور و سایر امور چاپی

-       نظارت و هماهنگی در برپایی و برگزاری سمینارها، گردهمایی‌ها و نشست‌های عمومی

-       برپایی و مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اعم از دائمی و موقت

-       اجرا و نظارت بر امور تشریفات در مراسم، دیدارهای رسمی و غیر رسمی و نشست‌ها

-       تهیه عکس و فیلم از مراسم، مصاحبه، جلسات، کنفرانس‌ها و همایش‌ها

-       تولید و انتشار آگهی‌های تلویزیونی و رادیویی و نظارت بر پخش‌ آنها و انجام امور آگهی‌های مطبوعاتی

-       مستندسازی فعالیت‌های توسعه‌ای و عمرانی ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب و فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات در حوزه بهره‌برداری

دفتر امور حقوقی و دفتر امور قراردادها

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       وظایف امور حقوقی

-       سیاستگذاری و برنامه ریزی مدون و هدف دار در ارتباط با پیشگیری از وقوع جرم (حقوقی وکیفری)و در دعاوی مهم با هماهنگی و اخذ تأییدات لازم

-       بررسی قوانین و مقررات و خلأ های قانونی مربوطه و ارائه پیشنهادات به دفتر حقوقی شرکت مادر به منظور تنقیح قوانین

-       تعامل با نهادهای قضایی و نظارتی به منظور پیشبرد اهداف شرکت

-       جمع آوری قوانین جاری،آراء وحدت رویه و بخشنامه های مربوط به حوزه صنعت و آخرین اصلاحات آنها

-       اجرای برنامه های پیشگیرانه اعلام شده از طرف شرکت مادر تخصصی در حوزه جرایم و امور حقوقی

-       طرح و اقامه دعوی در مراجع قضایی و شبه قضایی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور حفظ و استیفای حقوق شرکت (حقوقی ـ کیفری )

-       تهیه لوایح و دفاع مستدل و مستند در ارتباط با دعاوی مطرح شده علیه شرکت در مراجع قضایی و شبه قضایی و شرکت در جلسه دادرسی (حقوقی ـ کیفری )

-       تهیه پاسخ مستند و مستدل به استعلام مراجع قضایی و شبه قضایی و شرکت مادر تخصصی در امور مرتبط حقوقی

-       پاسخ به استعلامات حقوقی واحدهای مختلف شرکت با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه

-       حضور در جلسات دادرسی مراجع قضایی و کمیسیونهای مربوط به نهادهای قانونی

-       بررسی مشکلات قضایی همکاران و حمایت قضایی از ایشان در دعاوی ناشی از انجام وظایف قانونی از طریق تنظیم لایحه دفاعیه و یا شرکت در جلسه دادرسی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه

-       همکاری با واحد قراردادهای شرکت در خصوص تهیه و تنظیم پیش نویس قراردادها و اسناد لازم جهت نقل و انتقال اموال منقول و غیر منقول از نظر مباحث حقوقی

-       شناسایی اموال غیر منقول فاقد سند و جمع آوری سوابق جهت اخذ سند مالکیت با توجه به قوانین و مقررات مربوطه و پیگیری مراحل صدور سند در ادارات ثبت و دیگر نهادهای متولی

-       انجام استعلامات ثبتی و اقدامات لازم جهت احراز وضعیت حقوقی و ثبتی املاک فاقد سند

-       تملک اراضی و انجام تشریفات قانونی آن از قبیل نشر آگهی ، ارزیابی اراضی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه

-        تقویم بهای اراضی با جلب نظر کارشناس رسمی داگستری وفق لایحه قانونی نحوه ی تملک اراضی

-       اقدام موثر در تهیه و به روز رسانی بانک اطلاعات ثبتی و حقوقی کلیه اموال غیر منقول شرکت

-       انجام اقدامات لازم به منظور خرید و تملک اراضی برابر قوانین و مقررات موضوعه نظیر لایحه تملک اراضی به منظور اجرای طرحهای عمرانی و عمومی دولت مصوب 1359

-       انجام اقدامات لازم به منظور اخذ مجوزات تغییر بهره بردار از طریق بند د ماده 26 آیین نامه اموال دولتی و تبصره یک ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و سایر قوانین و مقررات موضوعه

-       همکاری موثر و سریع در استقرار و اجرای سیستم های مدیریتی، نرم افزار ها و پایگاههای اطلاعاتی مربوط به حوزه املاک در چارچوب قانون و بخشنامه های ابلاغی بالادستی

-       ثبت اطلاعات کلیه پرونده ها و دعاوی در نرم افزار های پیش بینی شده از سوی شرکت متبوع و شرکت مهندسی آبفای کشور و همکاری موثر در استقرار و اجرای سیستم های نرم افزارها و پایگاههای اطلاعاتی مربوط به حوزه حقوقی

-       بررسی پاسخ های تهیه شده توسط واحدهای مختلف برای مراجع نظارتی از جنبه حقوقی

 

- وظایف امور قراردادها

-       تهیه و تدوین قراردادهای تیپ با هماهنگی سایر دفاتر ذیربط

-       بررسی صورت وضعیت ها

-       ارائه مشاوره و راهکارهای قراردادی لازم در حوزه کاری

-       اعلام نظر تخصصی در ارتباط با فسخ، خاتمه و افزایش و کاهش 25% موضوع قرارداد

-       تهیه اسناد مناقصه با هماهنگی واحد درخواست کننده خدمات

-       انجام نشر فراخوان و اطلاع رسانی مناقصه/ مزایده با هماهنگی روابط عمومی و متولیان سامانه ستاد

-       برگزاری قانونی مناقصه/ مزایده

-       تشکیل جلسات مناقصه/ مزایده

-       مستندسازی کلیه مراحل برگزاری جلسات مناقصه و مزایده

-       بروزرسانی و بارگذاری اطلاعات در سایتهای مرتبط نظیر سایت ملی مناقصات پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور ، سازمان بازرسی و ....

پاسخگویی به استعلام مراجع نظارتی در ارتباط با موضوعات قراردادی با هماهنگی سایر واحدهای تخصصی و  ذیربط

مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و فاضلاب

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       همکاری در تهیه دستورالعمل ها و ضوابط کنترل کیفیت آب و فاضلاب

-       هدف گذاري و برنامه ريزي مرکز پایش و نظارت بر كيفيت آب و فاضلاب متناسب با استراتژي شركت

-       نظارت بر برنامه ريزي، اجرا، استقرار و نگهداری سيستم هاي استاندارد مديريت کیفیت آزمايشگاهي

-       هماهنگی و نظارت بر تهیه برنامه و بودجه سالانه متناسب با وظایف در چارچوب سیاستهای ابلاغی بودجه بندي و تعيين اولويت هاي هزينه اي واحد

-       برنامه ريزي و همكاري در احداث و يا تجهيز آزمايشگاه هاي آب و فاضلاب در واحدهای تحت پوشش

-       برنامه ریزی در ارایه طرح های ارتقاء کیفی با توجه به چالشهای موجود در محدوده ی تحت پوشش

-       اجرای سياست هاي مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب در كليه مناطق تحت سرپرستی از طریق برگزاري جلسات ، دوره هاي آموزشي، تصویب و ابلاغ آیین نامه ها و بخشنامه های داخلی و ملی و ...

-       مدیریت شناسایی، پيگيري و كنترل سريع آلاینده های آب گزارش شده در محدوده ی تحت پوشش

-       تعريف و راهبری پروژه هاي تحقيقاتي در راستاي بهبود كيفيت خدمات مرکز

-       نظارت بر عملکرد و ارزیابی عملکرد واحدهای کنترل کیفیت و آزمایشگاههای آب و فاضلاب تحت سرپرستی

-       نظارت بر پایش و كنترل كيفيت آب و فاضلاب در تمام مراحل(تامین آب، تصفيه آب و فاضلاب، توزيع آب و جمع آوری فاضلاب)

-       نظارت برخرید و بكارگيري تجهيزات و آخرین فن آوري های روز

-       پیگیری و نظارت بر پاسخ گويي به شكايات مردمي درخصوص كيفيت آب و پساب

-       حضور در جلسات مرتبط با كيفيت آب و فاضلاب كه توسط ارگانهاي دولتي و نظارتي برگزار مي گردد (استانداري ، فرمانداري ، بهداشت، محيط زيست ، ...) 

-       نظارت بر سیستم مدیریت جامع اطلاعات آزمایشگاهی(LIMS) و اطمینان از صحت اطلاعات ثبت شده

-       نظارت بر پیاده سازی برنامه ایمنی آب در محدوده ی تحت پوشش

-       تصویب کلیه نتایج آزمون های آب و فاضلاب انجام شده در آزمایشگاههای تحت پوشش

-       نظارت بر عملکرد سامانه های گندزدا و پایش لحظه ای

-       ارزیابی و ارایه گزارش

-       گزارش سریع موارد نقص شامل عدم مطلوبيت كيفي آب و پساب و یا هرگونه بحران کیفی به مراجع ذيصلاح شركت

 

دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات

-         دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات

-         ارتباط و تعامل سازنده با نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی استان

-         پیگیری و بررسی میدانی موضوعات گزارشات سازمان های نظارتی و بازرسی استان و سازمان بازرسی کل کشور

-         پیگیری و تهیه پاسخ کلیه مکاتبات و گزارشات ارجاعی از دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

-         بازرسی موردی براساس دستور مدیرعامل شرکت و ارجاعات از دستگاه های نظارتی و سازمان بازرسی استان و همچنین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

-         همکاری با کلیه حوزه ها و بویژه دفتر حراست شرکت در خصوص بررسی دقیق گزارشات ارجاعی و تهیه پاسخ

-         انجام مسئولیت دبیری کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و پیگیری مصوبات آن

-         تنظیم برنامه های مختلف بازرسی در حوزه های آسیب پذیر گلوگاه های فساد و ارائه برای تصوبب به کمیته ارتقاء سلامت اداری

-         بازدیدهای دوره ای و ارائه گزارش براساس برنامه مصوب کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی استان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشو

-         انجام بازرسی های لازم به منظور کنترل فعالیت ها در حوزه های آسیب پذیر و سیاست های تعیین شده و ابلاغی

-         تنظیم گزارش آسیب شناسی موضوعات فساد و ارائه تحلیل و پیشنهادات و راهکارهای اصلاحی

-         پیگیری تهیه پاسخ کلیه شکایات از سامانه مربوطه و دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با همکاری حوزه های مرتبط

-         دریافت شکایت از درگاه های مختلف و بررسی و پیگیری و تهیه پاسخ لازم و مناسب در موعد مقرر با همکاری واحدهای مرتبط

-         تهیه گزارش تحلیلی از شکایات و فرایندهای پاسخگویی

مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان

-          مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان

-         استفاده از سامانه ارتباط با مشتری (CRM) با رویکرد گسترش ظرفیت های ارتباطی و لزوم ارائه خدمات غیرحضوری با ویژگی های کارآمد، یکپارچه، انعطاف پذیر، امن، دسترس پذیر، هوشمند، چابک، شفاف و مکان محور

-         انجام وظایف به عنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب در تمامی زمینه های کاری و خدمات قابل ارائه از طریق درگاههای ورودی (تلفن، وبگاه، رایانامه، پیامک، شبکه های مجازی و ...)

-         ارائه خدمات در بخش های پاسخگویی، اطلاع رسانی و ثبت درخواست های فوریتی و غیرفوریتی بصورت 24 ساعته در طول هفته

-         پایش عملکرد حوزه های کاری شرکت از طریق ثبت داده ها در بخش پاسخگویی و موارد قابل پیگیری، بررسی اشکالات پیش آمده در گزارشات کارشناسی از نظر کیفیت و زمان ارائه خدمات، ارتباط با واحدهای مربوطه و بخش نظر سنجی مشترکین برای ارائه بازخورد و پیگیری موارد ارجاعی

-         بررسی نتایج اقدامات واحدهای عملیاتی و اجرایی با استفاده از روشهای نظرسنجی تلفنی و الکترونیکی و ارائه آن به مسئولین ذیربط و در صورت نیاز ارائه نتایج اقدامات به گروه پیگیری

-         همکاری در آگاهی بخشی به منظور شناساندن مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان مردم جهت تسهیل ارتباط با استفاده از ابزار اطلاع رسانی

-         مستند سازی وقایع و رویدادها و تحلیل دائمی اطلاعات و ارایه گزارشهای مورد نیاز

دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE

دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE

- وظایف واحد  HSE

-         تهيه و تنظيم مجموعه ضوابط، و گزاره های نظام کدینگ مستندات محیط زیست، بهداشت، ايمني و امور اجتماعی

-         پایش و پیگیری در جهت حصول اطمینان از عملی شدن متن بیانیه های اول HSE در حوزه های پر ریسک

-         برنامه ريزي، نظارت، پايش و ارزشيابي مسايل مربوط به بهداشت، ايمني و محيط زيست در قالب محورهای گفتمان اول

-         اعمال مراقبت در كاربرد مقررات، ضوابط، آيين نامه ها و دستورالعمل هاي مربوط به بهداشت، ايمني و محيط زيست

-         همکاری در توجيه و آشناسازي كاركنان به رعايت مقررات و موازين حفاظتي و بهداشتي در محيط كار

-         بازديد از سيستم هاي حفاظتي و معاينه ابزار كار، وسايل حفاظتي و بهداشتي در محيط كار و نظارت بر كاربرد صحيح و استفاده مناسب از آنها توسط كاركنان و يا ساير شركتهاي خدماتي و پيمانكاري طرف قرارداد شركت

-         شناخت و آگاهي لازم از وضعيت حرفه اي بخش هاي مختلف شركت با انگيزه صيانت نيروي انساني و اجتناب از ايجاد آسيب و ضرر و زيان به مردم و كاركنان

-         همکاری در تحقيق و اظهار نظر درباره علل بروز حوادث و ارائه راه حلهاي عملي براي جلوگيري از حوادث و رخدادهاي نامنطبق با اصول و فرهنگ بهداشت و ايمني كار

-         اعلام نواقص و صدور اخطاريه براي رفتارهاي مغاير ضوابط ايمني و رسيدگي به شكايات مردم

-         همكاري در انجام تحقيقات لازم براي يافتن راه حلهايي ايمني به منظور تقليل تعداد و كاهش ضريب حوادث

-         پيگيري اقدامات مربوط به معاينات ادواري كاركنان با هماهنگي معاونت مالي و پشتيباني

-         پایبندی به گزاره های مقرر در متن میثاق و اعتبارنامه ایمنی کار

-         تنظیم، پردازش، تدوین و ارائه گزارش گفتمان اول

- وظایف واحد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل

-         انجام مطالعات کاربردی و ارزیابی مخاطرات و تهدیدات در حوزه تاب آوری و مدیریت ریسک و نظارت بر اجرایی نمودن نتایج آن

-         انجام مطالعه در زمینه تهیه، بسط و اجرای برنامه اقدام در شرایط اضطراری و برنامه تأمین آب در شرایط اضطراری در راستای الزامات و استانداردهای استانی و ملی و بازنگری آنها در صورت لزوم

-         تهیه و پیشنهاد حدود و مقادیر استمرار خدمات تخصصی جهت بررسی و تصویب در شورای مدیریت بحران و شورای تأمین استان

-         تهیه، بررسی و تصویب سطح بندی و مطالعات توجیهی پدافند غیرعامل طرح های توسعه جهت اخذ مجوز ماده ۳۲ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1393

-         برنامه ریزی در جهت  تعامل و هماهنگی با مراجع، نهادها و دستگاه های اجرایی، تحقیقاتی، نظامی، امنیتی، و ... استانی در راستای تبادل نظر و استفاده  از تجربیات و دانش فنی، هم افزایی، تسهیل امور و کاهش هزینه ها

-         برنامه ریزی به منظور تجهیز تأسیسات تأمین، انتقال، تصفیه و توزیع آب شرب به تجهیزات تولید برق اضطراری

-         برنامه ریزی برای کاهش آسیب پذیری تأسیسات در معرض مخاطره از طریق بررسی و تهیه نقشه های پهنه بندی مخاطرات طبیعی

-         برنامه ریزی و هماهنگی جهت استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشور اعم از دولتی، نظامی و خصوصی در شرایط اضطراری

-         برنامه ریزی جهت بهره مندی از روشهای جبران خسارات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی نظیر انواع بیمه های حمایتی مالی

-         برنامه ریزی اجرای مانورهای آماده سازی با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط

-         برنامه ریزی در جهت توسعه، هدایت و مشارکت فعالیت های آگاه سازی عمومی

-          برنامه ریزی لازم جهت ایجاد بانک های اطلاعاتی تخصصی

-         اجرای راهبردها، آییننامه ها،  نظامها، استانداردها و دستورالعملهای، مرتبط ابلاغی

-         همکاری و مشارکت در پیشبرد اهداف شرکت در راستای ملاحظات تاب آوری و مدیریت ریسک

-         سطح بندی و اولویت بندی طرح های توسعه مراکز و تأسیسات در دست بهره برداری و اعمال ملاحظات تاب آوری و مدیریت ریسک

-         تشکیل ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت به صورت مستمر (شرایط عادی) و موردی (شرایط اضطراری)

-         ایجاد، تجهیز و راهبری ستادهای مدیریت و فرماندهی بحران در سطح شرکت و به روزرسای تیم های واکنش سریع ارزبابی خسارات

-         برآورد هزینه های تأمین موقت آب شرب در شرایط بحران و پایدار کردن تأسیسات آبرسانی جهت ارائه به مراجع ذیربط

-         تهیه و اجرای نظام مدیریت اطلاع رسانی به منظور اطلاع رسانی دقیق و به هنگام در زمان وقوع حادثه

-         نظارت بر انجام اقدامات لازم به منظور کاهش خطرات بالقوه ناشی از سامانه های کلرزنی گازی و تجهیز این سامانه ها به حسگرهای هشداردهنده، تجهیزات مهارکننده و تجهیزات ایمنی فردی تا زمان جایگزینی با سامانه های گندزدایی ایمن

-         پیگیری و نظارت بر جایگزینی محصولات و خدمات افتا و ضد بدافزاری خارجی با محصولات و خدمات داخلی و بومی سازی نرم افزارهای کنترل به منظور مدیریت و از بین بردن هر گونه احتمال نفوذ در شبکه های انتقال اطلاعات و فرمان

-         ارزیابی و برآورد خسارات وارده به تأسیسات و تجهیزات در صورت به تأسیسات و تجهیزات در صورت وقوع شرایط اضطراری و برآورد امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برقراری سریع و موقت خدمات

-         دریافت و اطلاع از گزارشات روزانه سامانه 122 در راستای پایش خدمات ارائه شده به مشترکین

-         مستند سازی شرایط اضطراری و تجزیه و تحلیل آن به منظور شناسایی و تحلیل نقاط قوت و ضعف عملیات مقابله با بحران به منظور استفاده در شرایط اضطراری آینده

مستند سازی روند بازسازی و بازتوانی تأسیسات تأمین و توزیع آب آشامیدنی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف

قائم مقام

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها   قائم مقام :

 

-         بررسی، پردازش، پیگیری و اعمال کلیه وظایف و مسئولیتهایی که در بازه زمانی مشخص توسط مدیرعامل ابلاغ می گردد

-          تهیه، تنظیم، تدوین و ارائه گزارش عملکرد در دوره های مشخص

حوزه ذیحسابی

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها حوزه ذیحسابی:

-         تنظیم برنامه های حسابرسی و نظارت مالی

-          اجرای برنامه های حسابرسی و نظارت مالي در مورد کلیه فعالیتهای مالی به منظور حصول اطمینان از وجود روشها ، مقررات و کنترلهای مالی ، بکارگیری موثر و صحیح روشها و کنترلها و کارآمدی کنترلها

-         ممیزی واحدهای تابعه نسبت به ثبت صحیح و به موقع فعالیتها در دفاتر و مدارک حسابداری ، صحت و قابلیت اعتماد اطلاعات گزارش شده

-         ارزیابی عملکرد اقتصادی ، مالی و کارایی واحدهای آب و فاضلاب و تهیه گزارشات تحلیلی

-         ارزیابی عملکرد واحدهای آب و فاضلاب از طریق تجزیه و تحلیل شاخصهای کارایی ، بهره وری ، نیروی انسانی و دیگر نسبتهای مالی و عملیاتی و هماهنگی فعالیتهای انجام یافته با خط مشی تعیین شده

-         تجزیه و تحلیل ها و تهیه گزارشات لازم در مورد رسیدگی های انجام شده و ارائه پیشنهاد به منظور بهبود عملکرد

-         اندازه گیری عملکرد واحدها ، فعالیتها و افراد از طریق مقایسه گزارشات عملکرد با منابع و امکانات موجود و در اختیار و رسیدگی به شکایات واصله و اقدام لازم در این مورد

-         همکاری با حسابرسان مستقل در مورد رسیدگیها و برنامه های حسابرسی آنها ، همکاری با بازرس قانونی

-         دریافت گزارش بازرسی قانونی شرکت و اعلام نظر پیرامون آن و ارائه گزارش به مدیر عامل

-         انجام ماموریتهای لازم جهت بازرسی واحدهای تابعه و ارزیابی عملکرد واحدها و افراد مسئول

-         انجام هر گونه مطالعه و رسیدگی خاص که از سوی مدیر عامل ضروری تشخیص داده شود

دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل

دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل

-       پاسخگوئي مناسب به تلفن هاي دفتر و مراجعين حضوري

-       هماهنگي و تعيين وقت ملاقات هاي حضوري اشخاص با مدير عامل

-       تنظيم برنامه ملاقات و جلسات داخلي و خارجي مدير عامل

-       ارائه نامه هاي وارده جهت ملاحظه رئيس هيات مديره و مدير عامل بصورت روزانه

-       ابلاغ دستورات، نامه ها و مراسلات به واحدهاي ذيربط حسب مورد

-       انجام مطالعات و بررسی های لازم به منظور برقراری و بهره گیری از سیستم و روش های مناسب هماهنگی و پیگیری جهت انجام وظایف

-       بررسی مشکلات موجود در روند پاسخگویی ها و ارائه راه حل های مناسب در چارچوب اهداف و وظایف تعیین شده

-       اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر

-       برقراری ارتباط با سایر سازمان ها به منظور هماهنگی و پیگیری امور محوله

-       جمع آوری و تجزیه و تحلیل فعالیتها و برنامه ریزی جهت اجرا

-       بررسی و رسیدگی به تخلفات اداری و تنظیم صورتجلسات مربوطه

-       پيگيري به منظور آماده نمودن و ارسال دستور جلسات

-       پيگيري تلفني امور محوله با سازمانها، ادارات، نهادها و موسسات دولتي و مركزي

-       گزارش موارد مهم روزانه به مدير عامل

-       انجام اقدامات لازم به منظور تعيين وقت جلسات

-       تنظيم صورتجلسات مربوطه

-       تهيه پيش نويس مكاتبات و نامه هاي ضروري

-       جمع آوري و آماده نمودن اطلاعات مورد نياز مدير عامل و تهيه گزارشات و جداول آماري

-       هماهنگي جهت تعيين وقت مدير عامل جهت مصاحبه با مطبوعات

-       انجام پيگيري هاي لازم جهت تايپ نامه هاي فوري و ضروري مربوطه از طريق مسئول دفتر

-       ﺗﻤﺎس ﺑﺎ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ دوﻟﺘﻲ و ﻣﻠﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻧﺤﻮي در ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﺮاﺳﻢ ﺑﺰرﮔﺪاﺷﺖ ها، ﻛﻨﮕﺮه ﻫﺎ، ﻳﺎدﺑﻮدﻫﺎ و ﺟﺸﻨﻮارهﻫﺎ دﺧﺎﻟﺖ و ﺷﺮﻛﺖ دارﻧﺪ

-       تهیه و تنظیم پرسشنامه ها و آمارهای مربوط به آموزش، فرهنگ و ارتباطات و نیز جمع آوری و کسب نظر از سازمان های ذیربط

-       بررسی زمینه های موجود جهت توسعه روابط فرهنگی با کشورهای مختلف

-       اﻧﺠﺎم ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻻزم ﺟﻬﺖ ﻛﺴﺐ اﻃﻼع در زﻣﻴﻨﻪ ﻣﺴﺎﻳﻞ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و اﻧﺠﺎم ﺑﻌﻀﻲ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و تهیه گزارش ها و مقالات در زمینه مباحث فرهنگی

-       ﺗﻤﺎس ﺑﺎ ﻣﺆﺳﺴﺎت ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، ﻣﺤﻘﻘﺎن و ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮﻗﺮاري فعالیت های ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و برگزاری مراسم

-       اﻳﺠﺎد ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎي آﻣﻮز ﺷﻲ، ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و ﻋﻠﻤﻲ ﻛﺸﻮر ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻲ ﻛﺎر آﻧﺎن ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي فرهنگی

-        تنظيم وتهيه جوابيه درمورد مسائل مطروحه درارتباط با آب وفاضلاب درمجلس شوراي اسلامي و ديگر نهادهاي مملكتي با همكاري مسئولين ذيربط درحوزه هاي معاونت شركت

-       ﺑﺮرﺳﻲ و پیگیری ﻣﻄﺎﻟﺐ و ﻣﺴﺎﺋﻠﻲ ﻛﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎن ﻣﺠﻠﺲ در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ وزارﺗﺨﺎﻧﻪ ﻣﺘﺒﻮع ﻣﻄﺮح و ﻋﻨﻮان ﻣﻲﺷﻮد

-       ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﺪارك و اﻃﻼﻋﺎت در ﻣﻮرد ﻃﺮح ﻟﻮاﻳﺢ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺘﺒﻮع و ﺗﻌﻘﻴﺐ آﻧﻬﺎ در ﻣﺠﻠﺲ و ﻛﻤﻴﺴﻴﻮنﻫﺎي ﭘﺎرﻟﻤﺎﻧﻲ ﻣﺠﻠﺲ

وظایف مدیرعامل

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها  مدیر عامل:

-       آشنایی لازم با کلیه قوانین و مقررات ناظر بر فعالیت های شرکت

-       تعیین هدفهای بلند مدت (در زمینه تامین و توزیع آب مشروب،جمع آوری،تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب)، ارزیابی میزان موفقیت در حصول به هدفها و تجدید نظر منظم در هدفهای مزبور

-       تعیین حیطه فعالیت و وظائف کلیه واحدهای تابعه با رعایت ضوابط و مقررات

-       برنامه ریزی به منظور  ارتقاء سطح بهره وری و راندمان فعالیت های اجرایی(تولید و آبرسانی، جمع آوری، تصفیه و دفع فاضلاب) و خدمات ستادی و در نتیجه کاهش تدریجی هزینه تمام شده بطوری که ظرف مدت قابل قبولی قیمت تمام شده محصولات و خدمات قابل توجیه با استاندارد های ملی و بین الملل گردد

-       تفویض اختیار مناسب و لازم به معاونین و مدیران در عین قبول مسئولیت نهایی در قبال کلیه نتایج حاصله

-       نظارت بر روند برنامه ریزی فعالیت های بهره برداری، مهندسی و توسعه، درآمد و امور مشترکین، منابع انسانی و بهبود مدیریت، مالی و پشتیبانی، هماهنگ ساختن برنامه ها با یکدیگر در چارچوب هدفهای بلند مدت شرکت بر اساس ملاحظات مربوط به محدودیت های منابع مالی و نیروی انسانی

-       اداره امور شرکت و نظارت بر حسن جریان کلیه امور اداری، مالی، بازرگانی، پژوهشی، فنی و حفظ اموال و تنظیم دارائیهای شرکت بر اساس مقررات و دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوطه

-       پیگیری ونظارت برنحوه عملیات اجرایی که توسط معاونین و مدیران امور محتلف شرکت تا اخذ نتایج مطلوب انجام می شود

-       نمایندگی شرکت در مقابل کلیه مقامات قضائی و اشخاص حقیقی و حقوقی با حق توکیل به غیر

-       عزل و نصب مدیران و کارکنان شرکت

-       تصویب نحوه ارتباط و مبادله اطلاعاتی، فنی، علمی، صنعتی و بازرگانی در زمینه موضوع فعالیت شرکت با رعایت مقررات و آیین نامه های مربوطه

-       نظارت برتعیین حقوق و دستمزد و پاداش و ترفیع و حق تشویق و تنبیه کارکنان و سایر حالات استخدامی بر اساس آیین نامه های مربوطه با همکاری معاونین

-       عقد قراردادهایی که به منظور اجرای وظائف شرکت بسته می شوند و تغییر و تبدیل یا فسخ و اقاله آنها.

-       رعایت اصول سلسله مراتب،خطوط ارتباطات رسمی سازمان مصوب و ایجاد استمرار و ممارست در کارکنان شرکت از نظر رعایت اصول مزبور

-       حفظ تماس نزدیک با قسمتهای مختلف شرکت (به ویژه واحدهای آب و فاضلاب شهری)، انجام بازدیدهای دوره ای برای مشاهده وضع و طرز کار و تبادل نظر با مدیران و مسئولین مربوطه بدون دخالت مستقیم در حیطه نظارت و مسئولیت مدیران

-       داشتن اطلاع دایمی و به روز از کلیات عوامل،تعرفه ها، عملیات و تصمیمات موثر بر امور جاری شرکت و ارزیابی و تعبیر علل و میزان و نتایج تاثیرات مزبور بر شرکت

-       کوشش به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و استفاده صحیح از تاسیسات و آشنا ساختن مردم با اثرات اکولوژیکی ناشی از استفاده بی رویه از منابع آب و ایجاد فاضلاب

-       انجام سایر وظائف قانونی در مقابل ارکان شرکت و حصول اطمینان از تحقق تصمیمات هیأت مدیره شرکت

پنل اعضای سایت

آمار بازدید

امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
246 بازدید
2380 بازدید
8887 بازدید
8887 بازدید
61763 بازدید
31806 بازدید
2744536 بازدید

پیش بینی امروز
480

زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):12
12 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : سه شنبه 08-07-1399, 09:26