A- A A+
  • اخبــار
  • اطلاعیــه
  • امریه سربازی
  • اعتبارات عمرانی

با سلام و احترام 

به استحضار می رساند متقاضیان امریه سربازی دارای برگ اعزام با تاریخ 1400/07/01 می توانند از تاریخ 1400/04/26 تا تاریخ 1400/05/15 به سامانه امریه سربازی وزارت نیرو به آدرس amriyeh.moe.gov.ir مراجعه و در سامانه مذکور ثبت نام نمایید.

اعتبارات عمرانی سال 1399 شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

اعتبارات بودجه سال 1399 

تاریخ بروزرسانی : 1399/12/12

پیام مدیرعامل

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       تهیه، تدوین و اجرای طرح‌های نظرسنجی و مخاطب‌پژوهی در فواصل زمانی برنامه‌ریزی شده و همچنین همکاری با افراد، سازمان‌ها و گروه‌های پژوهشی خارج از شرکت‌

-       برنامه‌ریزی لازم برای اطلاع‌رسانی از  سیاست‌ها،  فعالیت‌ها و پیشرفت‌های سازمان از طریق رسانه‌های جمعی به جامعه

-       هماهنگی و برگزاری مصاحبه‌های اختصاصی و کنفرانس‌های خبری با رسانه‌های مختلف

-       مدیریت شبکه‌های اجتماعی، پایش اخبار و گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی که مرتبط با صنعت است باهدف شناخت افکار عمومی و داشتن قدرت پیش‌بینی و برنامه‌ریزی

-       تولید و نشر محتوا، تولید اینفوگرافی و موشن‌گرافی، گیف، پادکست‌ها و بسته‌های اطلاع‌رسانی در حوزه شبکه‌های اجتماعی

-       تنظیم برنامه و انجام هماهنگی‌های لازم برای بازدید اقشار مختلف از تاسیسات و پروژه‌ها

-       اجرای پویش (کمپین) اجتماعی با هدف فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف بهینه آب و جلب حمایت‌های اجتماعی و مردمی

-       تهیه و تنظیم فعالیت‌های انتشاراتی، چاپ کتاب، نشریات خبری، بروشور و سایر امور چاپی

-       نظارت و هماهنگی در برپایی و برگزاری سمینارها، گردهمایی‌ها و نشست‌های عمومی

-       برپایی و مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اعم از دائمی و موقت

-       اجرا و نظارت بر امور تشریفات در مراسم، دیدارهای رسمی و غیر رسمی و نشست‌ها

-       تهیه عکس و فیلم از مراسم، مصاحبه، جلسات، کنفرانس‌ها و همایش‌ها

-       تولید و انتشار آگهی‌های تلویزیونی و رادیویی و نظارت بر پخش‌ آنها و انجام امور آگهی‌های مطبوعاتی

-       مستندسازی فعالیت‌های توسعه‌ای و عمرانی ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب و فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات در حوزه بهره‌برداری

دفتر امور حقوقی و دفتر امور قراردادها

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       وظایف امور حقوقی

-       سیاستگذاری و برنامه ریزی مدون و هدف دار در ارتباط با پیشگیری از وقوع جرم (حقوقی وکیفری)و در دعاوی مهم با هماهنگی و اخذ تأییدات لازم

-       بررسی قوانین و مقررات و خلأ های قانونی مربوطه و ارائه پیشنهادات به دفتر حقوقی شرکت مادر به منظور تنقیح قوانین

-       تعامل با نهادهای قضایی و نظارتی به منظور پیشبرد اهداف شرکت

-       جمع آوری قوانین جاری،آراء وحدت رویه و بخشنامه های مربوط به حوزه صنعت و آخرین اصلاحات آنها

-       اجرای برنامه های پیشگیرانه اعلام شده از طرف شرکت مادر تخصصی در حوزه جرایم و امور حقوقی

-       طرح و اقامه دعوی در مراجع قضایی و شبه قضایی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور حفظ و استیفای حقوق شرکت (حقوقی ـ کیفری )

-       تهیه لوایح و دفاع مستدل و مستند در ارتباط با دعاوی مطرح شده علیه شرکت در مراجع قضایی و شبه قضایی و شرکت در جلسه دادرسی (حقوقی ـ کیفری )

-       تهیه پاسخ مستند و مستدل به استعلام مراجع قضایی و شبه قضایی و شرکت مادر تخصصی در امور مرتبط حقوقی

-       پاسخ به استعلامات حقوقی واحدهای مختلف شرکت با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه

-       حضور در جلسات دادرسی مراجع قضایی و کمیسیونهای مربوط به نهادهای قانونی

-       بررسی مشکلات قضایی همکاران و حمایت قضایی از ایشان در دعاوی ناشی از انجام وظایف قانونی از طریق تنظیم لایحه دفاعیه و یا شرکت در جلسه دادرسی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه

-       همکاری با واحد قراردادهای شرکت در خصوص تهیه و تنظیم پیش نویس قراردادها و اسناد لازم جهت نقل و انتقال اموال منقول و غیر منقول از نظر مباحث حقوقی

-       شناسایی اموال غیر منقول فاقد سند و جمع آوری سوابق جهت اخذ سند مالکیت با توجه به قوانین و مقررات مربوطه و پیگیری مراحل صدور سند در ادارات ثبت و دیگر نهادهای متولی

-       انجام استعلامات ثبتی و اقدامات لازم جهت احراز وضعیت حقوقی و ثبتی املاک فاقد سند

-       تملک اراضی و انجام تشریفات قانونی آن از قبیل نشر آگهی ، ارزیابی اراضی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه

-        تقویم بهای اراضی با جلب نظر کارشناس رسمی داگستری وفق لایحه قانونی نحوه ی تملک اراضی

-       اقدام موثر در تهیه و به روز رسانی بانک اطلاعات ثبتی و حقوقی کلیه اموال غیر منقول شرکت

-       انجام اقدامات لازم به منظور خرید و تملک اراضی برابر قوانین و مقررات موضوعه نظیر لایحه تملک اراضی به منظور اجرای طرحهای عمرانی و عمومی دولت مصوب 1359

-       انجام اقدامات لازم به منظور اخذ مجوزات تغییر بهره بردار از طریق بند د ماده 26 آیین نامه اموال دولتی و تبصره یک ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و سایر قوانین و مقررات موضوعه

-       همکاری موثر و سریع در استقرار و اجرای سیستم های مدیریتی، نرم افزار ها و پایگاههای اطلاعاتی مربوط به حوزه املاک در چارچوب قانون و بخشنامه های ابلاغی بالادستی

-       ثبت اطلاعات کلیه پرونده ها و دعاوی در نرم افزار های پیش بینی شده از سوی شرکت متبوع و شرکت مهندسی آبفای کشور و همکاری موثر در استقرار و اجرای سیستم های نرم افزارها و پایگاههای اطلاعاتی مربوط به حوزه حقوقی

-       بررسی پاسخ های تهیه شده توسط واحدهای مختلف برای مراجع نظارتی از جنبه حقوقی

 

- وظایف امور قراردادها

-       تهیه و تدوین قراردادهای تیپ با هماهنگی سایر دفاتر ذیربط

-       بررسی صورت وضعیت ها

-       ارائه مشاوره و راهکارهای قراردادی لازم در حوزه کاری

-       اعلام نظر تخصصی در ارتباط با فسخ، خاتمه و افزایش و کاهش 25% موضوع قرارداد

-       تهیه اسناد مناقصه با هماهنگی واحد درخواست کننده خدمات

-       انجام نشر فراخوان و اطلاع رسانی مناقصه/ مزایده با هماهنگی روابط عمومی و متولیان سامانه ستاد

-       برگزاری قانونی مناقصه/ مزایده

-       تشکیل جلسات مناقصه/ مزایده

-       مستندسازی کلیه مراحل برگزاری جلسات مناقصه و مزایده

-       بروزرسانی و بارگذاری اطلاعات در سایتهای مرتبط نظیر سایت ملی مناقصات پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور ، سازمان بازرسی و ....

پاسخگویی به استعلام مراجع نظارتی در ارتباط با موضوعات قراردادی با هماهنگی سایر واحدهای تخصصی و  ذیربط

مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و فاضلاب

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها:

-       همکاری در تهیه دستورالعمل ها و ضوابط کنترل کیفیت آب و فاضلاب

-       هدف گذاري و برنامه ريزي مرکز پایش و نظارت بر كيفيت آب و فاضلاب متناسب با استراتژي شركت

-       نظارت بر برنامه ريزي، اجرا، استقرار و نگهداری سيستم هاي استاندارد مديريت کیفیت آزمايشگاهي

-       هماهنگی و نظارت بر تهیه برنامه و بودجه سالانه متناسب با وظایف در چارچوب سیاستهای ابلاغی بودجه بندي و تعيين اولويت هاي هزينه اي واحد

-       برنامه ريزي و همكاري در احداث و يا تجهيز آزمايشگاه هاي آب و فاضلاب در واحدهای تحت پوشش

-       برنامه ریزی در ارایه طرح های ارتقاء کیفی با توجه به چالشهای موجود در محدوده ی تحت پوشش

-       اجرای سياست هاي مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب در كليه مناطق تحت سرپرستی از طریق برگزاري جلسات ، دوره هاي آموزشي، تصویب و ابلاغ آیین نامه ها و بخشنامه های داخلی و ملی و ...

-       مدیریت شناسایی، پيگيري و كنترل سريع آلاینده های آب گزارش شده در محدوده ی تحت پوشش

-       تعريف و راهبری پروژه هاي تحقيقاتي در راستاي بهبود كيفيت خدمات مرکز

-       نظارت بر عملکرد و ارزیابی عملکرد واحدهای کنترل کیفیت و آزمایشگاههای آب و فاضلاب تحت سرپرستی

-       نظارت بر پایش و كنترل كيفيت آب و فاضلاب در تمام مراحل(تامین آب، تصفيه آب و فاضلاب، توزيع آب و جمع آوری فاضلاب)

-       نظارت برخرید و بكارگيري تجهيزات و آخرین فن آوري های روز

-       پیگیری و نظارت بر پاسخ گويي به شكايات مردمي درخصوص كيفيت آب و پساب

-       حضور در جلسات مرتبط با كيفيت آب و فاضلاب كه توسط ارگانهاي دولتي و نظارتي برگزار مي گردد (استانداري ، فرمانداري ، بهداشت، محيط زيست ، ...) 

-       نظارت بر سیستم مدیریت جامع اطلاعات آزمایشگاهی(LIMS) و اطمینان از صحت اطلاعات ثبت شده

-       نظارت بر پیاده سازی برنامه ایمنی آب در محدوده ی تحت پوشش

-       تصویب کلیه نتایج آزمون های آب و فاضلاب انجام شده در آزمایشگاههای تحت پوشش

-       نظارت بر عملکرد سامانه های گندزدا و پایش لحظه ای

-       ارزیابی و ارایه گزارش

-       گزارش سریع موارد نقص شامل عدم مطلوبيت كيفي آب و پساب و یا هرگونه بحران کیفی به مراجع ذيصلاح شركت

 

دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات

-         دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات

-         ارتباط و تعامل سازنده با نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی استان

-         پیگیری و بررسی میدانی موضوعات گزارشات سازمان های نظارتی و بازرسی استان و سازمان بازرسی کل کشور

-         پیگیری و تهیه پاسخ کلیه مکاتبات و گزارشات ارجاعی از دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

-         بازرسی موردی براساس دستور مدیرعامل شرکت و ارجاعات از دستگاه های نظارتی و سازمان بازرسی استان و همچنین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

-         همکاری با کلیه حوزه ها و بویژه دفتر حراست شرکت در خصوص بررسی دقیق گزارشات ارجاعی و تهیه پاسخ

-         انجام مسئولیت دبیری کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و پیگیری مصوبات آن

-         تنظیم برنامه های مختلف بازرسی در حوزه های آسیب پذیر گلوگاه های فساد و ارائه برای تصوبب به کمیته ارتقاء سلامت اداری

-         بازدیدهای دوره ای و ارائه گزارش براساس برنامه مصوب کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی استان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشو

-         انجام بازرسی های لازم به منظور کنترل فعالیت ها در حوزه های آسیب پذیر و سیاست های تعیین شده و ابلاغی

-         تنظیم گزارش آسیب شناسی موضوعات فساد و ارائه تحلیل و پیشنهادات و راهکارهای اصلاحی

-         پیگیری تهیه پاسخ کلیه شکایات از سامانه مربوطه و دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با همکاری حوزه های مرتبط

-         دریافت شکایت از درگاه های مختلف و بررسی و پیگیری و تهیه پاسخ لازم و مناسب در موعد مقرر با همکاری واحدهای مرتبط

-         تهیه گزارش تحلیلی از شکایات و فرایندهای پاسخگویی

مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان

-          مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان

-         استفاده از سامانه ارتباط با مشتری (CRM) با رویکرد گسترش ظرفیت های ارتباطی و لزوم ارائه خدمات غیرحضوری با ویژگی های کارآمد، یکپارچه، انعطاف پذیر، امن، دسترس پذیر، هوشمند، چابک، شفاف و مکان محور

-         انجام وظایف به عنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب در تمامی زمینه های کاری و خدمات قابل ارائه از طریق درگاههای ورودی (تلفن، وبگاه، رایانامه، پیامک، شبکه های مجازی و ...)

-         ارائه خدمات در بخش های پاسخگویی، اطلاع رسانی و ثبت درخواست های فوریتی و غیرفوریتی بصورت 24 ساعته در طول هفته

-         پایش عملکرد حوزه های کاری شرکت از طریق ثبت داده ها در بخش پاسخگویی و موارد قابل پیگیری، بررسی اشکالات پیش آمده در گزارشات کارشناسی از نظر کیفیت و زمان ارائه خدمات، ارتباط با واحدهای مربوطه و بخش نظر سنجی مشترکین برای ارائه بازخورد و پیگیری موارد ارجاعی

-         بررسی نتایج اقدامات واحدهای عملیاتی و اجرایی با استفاده از روشهای نظرسنجی تلفنی و الکترونیکی و ارائه آن به مسئولین ذیربط و در صورت نیاز ارائه نتایج اقدامات به گروه پیگیری

-         همکاری در آگاهی بخشی به منظور شناساندن مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان مردم جهت تسهیل ارتباط با استفاده از ابزار اطلاع رسانی

-         مستند سازی وقایع و رویدادها و تحلیل دائمی اطلاعات و ارایه گزارشهای مورد نیاز

دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE

دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE

- وظایف واحد  HSE

-         تهيه و تنظيم مجموعه ضوابط، و گزاره های نظام کدینگ مستندات محیط زیست، بهداشت، ايمني و امور اجتماعی

-         پایش و پیگیری در جهت حصول اطمینان از عملی شدن متن بیانیه های اول HSE در حوزه های پر ریسک

-         برنامه ريزي، نظارت، پايش و ارزشيابي مسايل مربوط به بهداشت، ايمني و محيط زيست در قالب محورهای گفتمان اول

-         اعمال مراقبت در كاربرد مقررات، ضوابط، آيين نامه ها و دستورالعمل هاي مربوط به بهداشت، ايمني و محيط زيست

-         همکاری در توجيه و آشناسازي كاركنان به رعايت مقررات و موازين حفاظتي و بهداشتي در محيط كار

-         بازديد از سيستم هاي حفاظتي و معاينه ابزار كار، وسايل حفاظتي و بهداشتي در محيط كار و نظارت بر كاربرد صحيح و استفاده مناسب از آنها توسط كاركنان و يا ساير شركتهاي خدماتي و پيمانكاري طرف قرارداد شركت

-         شناخت و آگاهي لازم از وضعيت حرفه اي بخش هاي مختلف شركت با انگيزه صيانت نيروي انساني و اجتناب از ايجاد آسيب و ضرر و زيان به مردم و كاركنان

-         همکاری در تحقيق و اظهار نظر درباره علل بروز حوادث و ارائه راه حلهاي عملي براي جلوگيري از حوادث و رخدادهاي نامنطبق با اصول و فرهنگ بهداشت و ايمني كار

-         اعلام نواقص و صدور اخطاريه براي رفتارهاي مغاير ضوابط ايمني و رسيدگي به شكايات مردم

-         همكاري در انجام تحقيقات لازم براي يافتن راه حلهايي ايمني به منظور تقليل تعداد و كاهش ضريب حوادث

-         پيگيري اقدامات مربوط به معاينات ادواري كاركنان با هماهنگي معاونت مالي و پشتيباني

-         پایبندی به گزاره های مقرر در متن میثاق و اعتبارنامه ایمنی کار

-         تنظیم، پردازش، تدوین و ارائه گزارش گفتمان اول

- وظایف واحد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل

-         انجام مطالعات کاربردی و ارزیابی مخاطرات و تهدیدات در حوزه تاب آوری و مدیریت ریسک و نظارت بر اجرایی نمودن نتایج آن

-         انجام مطالعه در زمینه تهیه، بسط و اجرای برنامه اقدام در شرایط اضطراری و برنامه تأمین آب در شرایط اضطراری در راستای الزامات و استانداردهای استانی و ملی و بازنگری آنها در صورت لزوم

-         تهیه و پیشنهاد حدود و مقادیر استمرار خدمات تخصصی جهت بررسی و تصویب در شورای مدیریت بحران و شورای تأمین استان

-         تهیه، بررسی و تصویب سطح بندی و مطالعات توجیهی پدافند غیرعامل طرح های توسعه جهت اخذ مجوز ماده ۳۲ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1393

-         برنامه ریزی در جهت  تعامل و هماهنگی با مراجع، نهادها و دستگاه های اجرایی، تحقیقاتی، نظامی، امنیتی، و ... استانی در راستای تبادل نظر و استفاده  از تجربیات و دانش فنی، هم افزایی، تسهیل امور و کاهش هزینه ها

-         برنامه ریزی به منظور تجهیز تأسیسات تأمین، انتقال، تصفیه و توزیع آب شرب به تجهیزات تولید برق اضطراری

-         برنامه ریزی برای کاهش آسیب پذیری تأسیسات در معرض مخاطره از طریق بررسی و تهیه نقشه های پهنه بندی مخاطرات طبیعی

-         برنامه ریزی و هماهنگی جهت استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشور اعم از دولتی، نظامی و خصوصی در شرایط اضطراری

-         برنامه ریزی جهت بهره مندی از روشهای جبران خسارات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی نظیر انواع بیمه های حمایتی مالی

-         برنامه ریزی اجرای مانورهای آماده سازی با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط

-         برنامه ریزی در جهت توسعه، هدایت و مشارکت فعالیت های آگاه سازی عمومی

-          برنامه ریزی لازم جهت ایجاد بانک های اطلاعاتی تخصصی

-         اجرای راهبردها، آییننامه ها،  نظامها، استانداردها و دستورالعملهای، مرتبط ابلاغی

-         همکاری و مشارکت در پیشبرد اهداف شرکت در راستای ملاحظات تاب آوری و مدیریت ریسک

-         سطح بندی و اولویت بندی طرح های توسعه مراکز و تأسیسات در دست بهره برداری و اعمال ملاحظات تاب آوری و مدیریت ریسک

-         تشکیل ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت به صورت مستمر (شرایط عادی) و موردی (شرایط اضطراری)

-         ایجاد، تجهیز و راهبری ستادهای مدیریت و فرماندهی بحران در سطح شرکت و به روزرسای تیم های واکنش سریع ارزبابی خسارات

-         برآورد هزینه های تأمین موقت آب شرب در شرایط بحران و پایدار کردن تأسیسات آبرسانی جهت ارائه به مراجع ذیربط

-         تهیه و اجرای نظام مدیریت اطلاع رسانی به منظور اطلاع رسانی دقیق و به هنگام در زمان وقوع حادثه

-         نظارت بر انجام اقدامات لازم به منظور کاهش خطرات بالقوه ناشی از سامانه های کلرزنی گازی و تجهیز این سامانه ها به حسگرهای هشداردهنده، تجهیزات مهارکننده و تجهیزات ایمنی فردی تا زمان جایگزینی با سامانه های گندزدایی ایمن

-         پیگیری و نظارت بر جایگزینی محصولات و خدمات افتا و ضد بدافزاری خارجی با محصولات و خدمات داخلی و بومی سازی نرم افزارهای کنترل به منظور مدیریت و از بین بردن هر گونه احتمال نفوذ در شبکه های انتقال اطلاعات و فرمان

-         ارزیابی و برآورد خسارات وارده به تأسیسات و تجهیزات در صورت به تأسیسات و تجهیزات در صورت وقوع شرایط اضطراری و برآورد امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برقراری سریع و موقت خدمات

-         دریافت و اطلاع از گزارشات روزانه سامانه 122 در راستای پایش خدمات ارائه شده به مشترکین

-         مستند سازی شرایط اضطراری و تجزیه و تحلیل آن به منظور شناسایی و تحلیل نقاط قوت و ضعف عملیات مقابله با بحران به منظور استفاده در شرایط اضطراری آینده

مستند سازی روند بازسازی و بازتوانی تأسیسات تأمین و توزیع آب آشامیدنی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف

قائم مقام

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها   قائم مقام :

 

-         بررسی، پردازش، پیگیری و اعمال کلیه وظایف و مسئولیتهایی که در بازه زمانی مشخص توسط مدیرعامل ابلاغ می گردد

-          تهیه، تنظیم، تدوین و ارائه گزارش عملکرد در دوره های مشخص

حوزه ذیحسابی

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها حوزه ذیحسابی:

-         تنظیم برنامه های حسابرسی و نظارت مالی

-          اجرای برنامه های حسابرسی و نظارت مالي در مورد کلیه فعالیتهای مالی به منظور حصول اطمینان از وجود روشها ، مقررات و کنترلهای مالی ، بکارگیری موثر و صحیح روشها و کنترلها و کارآمدی کنترلها

-         ممیزی واحدهای تابعه نسبت به ثبت صحیح و به موقع فعالیتها در دفاتر و مدارک حسابداری ، صحت و قابلیت اعتماد اطلاعات گزارش شده

-         ارزیابی عملکرد اقتصادی ، مالی و کارایی واحدهای آب و فاضلاب و تهیه گزارشات تحلیلی

-         ارزیابی عملکرد واحدهای آب و فاضلاب از طریق تجزیه و تحلیل شاخصهای کارایی ، بهره وری ، نیروی انسانی و دیگر نسبتهای مالی و عملیاتی و هماهنگی فعالیتهای انجام یافته با خط مشی تعیین شده

-         تجزیه و تحلیل ها و تهیه گزارشات لازم در مورد رسیدگی های انجام شده و ارائه پیشنهاد به منظور بهبود عملکرد

-         اندازه گیری عملکرد واحدها ، فعالیتها و افراد از طریق مقایسه گزارشات عملکرد با منابع و امکانات موجود و در اختیار و رسیدگی به شکایات واصله و اقدام لازم در این مورد

-         همکاری با حسابرسان مستقل در مورد رسیدگیها و برنامه های حسابرسی آنها ، همکاری با بازرس قانونی

-         دریافت گزارش بازرسی قانونی شرکت و اعلام نظر پیرامون آن و ارائه گزارش به مدیر عامل

-         انجام ماموریتهای لازم جهت بازرسی واحدهای تابعه و ارزیابی عملکرد واحدها و افراد مسئول

-         انجام هر گونه مطالعه و رسیدگی خاص که از سوی مدیر عامل ضروری تشخیص داده شود

دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل

دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل

-       پاسخگوئي مناسب به تلفن هاي دفتر و مراجعين حضوري

-       هماهنگي و تعيين وقت ملاقات هاي حضوري اشخاص با مدير عامل

-       تنظيم برنامه ملاقات و جلسات داخلي و خارجي مدير عامل

-       ارائه نامه هاي وارده جهت ملاحظه رئيس هيات مديره و مدير عامل بصورت روزانه

-       ابلاغ دستورات، نامه ها و مراسلات به واحدهاي ذيربط حسب مورد

-       انجام مطالعات و بررسی های لازم به منظور برقراری و بهره گیری از سیستم و روش های مناسب هماهنگی و پیگیری جهت انجام وظایف

-       بررسی مشکلات موجود در روند پاسخگویی ها و ارائه راه حل های مناسب در چارچوب اهداف و وظایف تعیین شده

-       اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر

-       برقراری ارتباط با سایر سازمان ها به منظور هماهنگی و پیگیری امور محوله

-       جمع آوری و تجزیه و تحلیل فعالیتها و برنامه ریزی جهت اجرا

-       بررسی و رسیدگی به تخلفات اداری و تنظیم صورتجلسات مربوطه

-       پيگيري به منظور آماده نمودن و ارسال دستور جلسات

-       پيگيري تلفني امور محوله با سازمانها، ادارات، نهادها و موسسات دولتي و مركزي

-       گزارش موارد مهم روزانه به مدير عامل

-       انجام اقدامات لازم به منظور تعيين وقت جلسات

-       تنظيم صورتجلسات مربوطه

-       تهيه پيش نويس مكاتبات و نامه هاي ضروري

-       جمع آوري و آماده نمودن اطلاعات مورد نياز مدير عامل و تهيه گزارشات و جداول آماري

-       هماهنگي جهت تعيين وقت مدير عامل جهت مصاحبه با مطبوعات

-       انجام پيگيري هاي لازم جهت تايپ نامه هاي فوري و ضروري مربوطه از طريق مسئول دفتر

-       ﺗﻤﺎس ﺑﺎ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ دوﻟﺘﻲ و ﻣﻠﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻧﺤﻮي در ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﺮاﺳﻢ ﺑﺰرﮔﺪاﺷﺖ ها، ﻛﻨﮕﺮه ﻫﺎ، ﻳﺎدﺑﻮدﻫﺎ و ﺟﺸﻨﻮارهﻫﺎ دﺧﺎﻟﺖ و ﺷﺮﻛﺖ دارﻧﺪ

-       تهیه و تنظیم پرسشنامه ها و آمارهای مربوط به آموزش، فرهنگ و ارتباطات و نیز جمع آوری و کسب نظر از سازمان های ذیربط

-       بررسی زمینه های موجود جهت توسعه روابط فرهنگی با کشورهای مختلف

-       اﻧﺠﺎم ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻻزم ﺟﻬﺖ ﻛﺴﺐ اﻃﻼع در زﻣﻴﻨﻪ ﻣﺴﺎﻳﻞ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و اﻧﺠﺎم ﺑﻌﻀﻲ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و تهیه گزارش ها و مقالات در زمینه مباحث فرهنگی

-       ﺗﻤﺎس ﺑﺎ ﻣﺆﺳﺴﺎت ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، ﻣﺤﻘﻘﺎن و ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮﻗﺮاري فعالیت های ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و برگزاری مراسم

-       اﻳﺠﺎد ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎي آﻣﻮز ﺷﻲ، ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و ﻋﻠﻤﻲ ﻛﺸﻮر ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻲ ﻛﺎر آﻧﺎن ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي فرهنگی

-        تنظيم وتهيه جوابيه درمورد مسائل مطروحه درارتباط با آب وفاضلاب درمجلس شوراي اسلامي و ديگر نهادهاي مملكتي با همكاري مسئولين ذيربط درحوزه هاي معاونت شركت

-       ﺑﺮرﺳﻲ و پیگیری ﻣﻄﺎﻟﺐ و ﻣﺴﺎﺋﻠﻲ ﻛﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎن ﻣﺠﻠﺲ در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ وزارﺗﺨﺎﻧﻪ ﻣﺘﺒﻮع ﻣﻄﺮح و ﻋﻨﻮان ﻣﻲﺷﻮد

-       ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﺪارك و اﻃﻼﻋﺎت در ﻣﻮرد ﻃﺮح ﻟﻮاﻳﺢ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺘﺒﻮع و ﺗﻌﻘﻴﺐ آﻧﻬﺎ در ﻣﺠﻠﺲ و ﻛﻤﻴﺴﻴﻮنﻫﺎي ﭘﺎرﻟﻤﺎﻧﻲ ﻣﺠﻠﺲ

وظایف مدیرعامل

اهم عناوین وظایف و مسئولیت ها  مدیر عامل:

-       آشنایی لازم با کلیه قوانین و مقررات ناظر بر فعالیت های شرکت

-       تعیین هدفهای بلند مدت (در زمینه تامین و توزیع آب مشروب،جمع آوری،تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب)، ارزیابی میزان موفقیت در حصول به هدفها و تجدید نظر منظم در هدفهای مزبور

-       تعیین حیطه فعالیت و وظائف کلیه واحدهای تابعه با رعایت ضوابط و مقررات

-       برنامه ریزی به منظور  ارتقاء سطح بهره وری و راندمان فعالیت های اجرایی(تولید و آبرسانی، جمع آوری، تصفیه و دفع فاضلاب) و خدمات ستادی و در نتیجه کاهش تدریجی هزینه تمام شده بطوری که ظرف مدت قابل قبولی قیمت تمام شده محصولات و خدمات قابل توجیه با استاندارد های ملی و بین الملل گردد

-       تفویض اختیار مناسب و لازم به معاونین و مدیران در عین قبول مسئولیت نهایی در قبال کلیه نتایج حاصله

-       نظارت بر روند برنامه ریزی فعالیت های بهره برداری، مهندسی و توسعه، درآمد و امور مشترکین، منابع انسانی و بهبود مدیریت، مالی و پشتیبانی، هماهنگ ساختن برنامه ها با یکدیگر در چارچوب هدفهای بلند مدت شرکت بر اساس ملاحظات مربوط به محدودیت های منابع مالی و نیروی انسانی

-       اداره امور شرکت و نظارت بر حسن جریان کلیه امور اداری، مالی، بازرگانی، پژوهشی، فنی و حفظ اموال و تنظیم دارائیهای شرکت بر اساس مقررات و دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوطه

-       پیگیری ونظارت برنحوه عملیات اجرایی که توسط معاونین و مدیران امور محتلف شرکت تا اخذ نتایج مطلوب انجام می شود

-       نمایندگی شرکت در مقابل کلیه مقامات قضائی و اشخاص حقیقی و حقوقی با حق توکیل به غیر

-       عزل و نصب مدیران و کارکنان شرکت

-       تصویب نحوه ارتباط و مبادله اطلاعاتی، فنی، علمی، صنعتی و بازرگانی در زمینه موضوع فعالیت شرکت با رعایت مقررات و آیین نامه های مربوطه

-       نظارت برتعیین حقوق و دستمزد و پاداش و ترفیع و حق تشویق و تنبیه کارکنان و سایر حالات استخدامی بر اساس آیین نامه های مربوطه با همکاری معاونین

-       عقد قراردادهایی که به منظور اجرای وظائف شرکت بسته می شوند و تغییر و تبدیل یا فسخ و اقاله آنها.

-       رعایت اصول سلسله مراتب،خطوط ارتباطات رسمی سازمان مصوب و ایجاد استمرار و ممارست در کارکنان شرکت از نظر رعایت اصول مزبور

-       حفظ تماس نزدیک با قسمتهای مختلف شرکت (به ویژه واحدهای آب و فاضلاب شهری)، انجام بازدیدهای دوره ای برای مشاهده وضع و طرز کار و تبادل نظر با مدیران و مسئولین مربوطه بدون دخالت مستقیم در حیطه نظارت و مسئولیت مدیران

-       داشتن اطلاع دایمی و به روز از کلیات عوامل،تعرفه ها، عملیات و تصمیمات موثر بر امور جاری شرکت و ارزیابی و تعبیر علل و میزان و نتایج تاثیرات مزبور بر شرکت

-       کوشش به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و استفاده صحیح از تاسیسات و آشنا ساختن مردم با اثرات اکولوژیکی ناشی از استفاده بی رویه از منابع آب و ایجاد فاضلاب

-       انجام سایر وظائف قانونی در مقابل ارکان شرکت و حصول اطمینان از تحقق تصمیمات هیأت مدیره شرکت

پنل اعضای سایت

آمار بازدید

امروز
دیروز
281 بازدید
5170 بازدید

زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):18
18 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : سه شنبه 05-05-1400, 11:43