A- A A+

سوالات متداول خدمات الکترونیک

  • چاپ
  • ایمیل

1- نحوه اعتراض به صورتحساب صادره چگونه می باشد ؟

مشترکین محترم باید آخرین قبض صادره را به همراه کارکرد کنتور داشته باشند و با مراجعه به میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت شرکت و یا هر یک از دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمایند .

2- نحوه درخواست انشعاب را توضیح دهید ؟

متقاضیان محترم می توانند به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان مراجعه نموده و با در دست داشتن فایل مدارک مورد نیاز درخواست خود را ثبت نمایند .

3- مدارک مورد نیاز انشعاب آب و فاضلاب برای ثبت درخواست الکترونیکی را اعلام نمایید ؟

فایل اسکن شده سند، پروانه ، کارت ملی ، قبض آب قدیمی یا ملک مجاور

4- نحوه اخذ تسویه حساب را توضیح دهید .

با در دست داشتن قبض آب بهاء و آخرین کارکرد می توان با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان اقدام نمود.

5- نحوه درخواست جابجایی کنتور را توضیح دهید .

جابجایی خارجی ممنوع می باشد برای جابجایی داخلی با در دست داشتن آخرین قبض پرداختی می توان با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی شرکت از طریق وب سایت و یا دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمود .

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0198528
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
1331 بازدید
2031 بازدید
6982 بازدید
6982 بازدید
128711 بازدید
35321 بازدید
198528 بازدید

پیش بینی امروز
1464

4.40%
10.85%
2.13%
0.04%
0.00%
82.57%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):59
59 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : یکشنبه 29-07-1397, 08:36