A- A A+

75-4

افتتاح رسمی سامانه ارائه خدمات غیر حضوری مشترکین آب و فاضلاب خراسان شمالی با حضور دکتر تشیعی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی : همزمان با بازدید دکتر تشیعی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب از این شرکت ، سامانه ارائه خدمات غیر حضوری مشترکین آب و فاضلاب استان خراسان شمالی نیز بصورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

75-5

در این مراسم مهندس سید ابراهیم علوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت ضمن ارائه گزارش از عملکرد شرکت در خصوص سامانه ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین گفت: روشهای خدمات رسانی به مشترکین که قبلاً از طریق حضور فیزیکی شهروندان در ستاد و امورهای تابعه صورت می گرفت هم اکنون قسمت اعظم این خدمات با حضور متقاضیان در دفاتر پیشخوان دولت انجام می گیرد. باعث صرف هزینه و اتلاف زمان برای شرکت و شهروندان می گردد اینک بدون حضور فیزیکی فرد در امورهای آب و فاضلاب و حتی دفاتر پیشخوان افراد از منازل و محیط کار می توانند با مراجعه به سایت این شرکت 100 درصد خدمات را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.

سید ابراهیم علوی در ادامه ضمن معرفی پورتال شرکت به بیان ویژگیهای سامانه ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین نمود و گفت : این سامانه توسط کارشناسان و متخصصان شرکت طراحی شده است که از قابلیتهای از جمله چاپ قبوض ، بررسی وضعیت مصرف ، وضعیت پرداخت ، پرداخت الکترونیکی ، تغییر نام ، درخواست انشعاب جدید و .... دارد و اولین و جامع ترین نرم افزار ارائه خدمات بصورت الکترونیکی است که شهروندان عزیز می توانند با مرتاجعه سایت شرکت www.abfankh.ir قسمت خدمات مشترکین کلیه خدمات فوق را در منزل یا محل کار خود دریافت نمایند.

علوی ادامه داد این نرم افزار علاوه بر قابلیتهای فوق کمک شایانی به آن دسته از مشترکینی که می خواهند میزان مصرف آب خود را کنترل و صرفه جویی نمایند، می کند. چون در این نرم افزار میزان مصرف دوره های ثبت و ضبط شده و قابل مقایسه با یگدیگر می باشد.

در پایان این مراسم دکتر تشیعی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شرکت در طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات الکترونیکی این سامانه را رسماً افتتاح نمود و گفت: جای امیدواری است که در شرکتهای کوچک آب و فاضلاب اقدامات بسیار شایسته و ارزنده ای همانند این مورد انجام می گیرد و این قبیل کارها باعث ارتقاء سطح کیفی شرکتهای آب و فاضلاب در نزد شهروندان می باشد و علاوه بر آن میزان بهره وری در شرکتهای خدمات رسان ارتقاء داده و باعث افزایش رضایتمندی مردم و مسئولین خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

آمار حضور بازدیدکنندگان

0000000
امروز
دیروز
111 بازدید
7830 بازدید

1.29%
12.22%
2.42%
0.07%
0.17%
83.84%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):33
33 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست
آخرین بروز رسانی : چهارشنبه 07-08-1399, 13:20